Центр надання адміністративних послуг

Любешівська територіальна громада

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації)


Ідентифікатор послуги: 00056

Повна назва: Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації)

Інформація про послугу: Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи. Для такої державної реєстрації переходу юридичної особи заявником подаються заява про державну реєстрацію переходу з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа та відповідний пакет документів.

Строк: Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів: 1 день (робочі)

Вартість: Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Обласні, Київська та Севастопольська міські ради
  • Районні, районні у місті Києві (у разі утворення) та місті Севастополі ради
  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: юридична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про державну реєстрацію переходу з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа
  • Витяг з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження
  • Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи (для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента)
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі власного установчого документа та затвердження установчого документа
  • Установчий документ юридичної особи
  • Структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства

Умови і випадки надання

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.За бажанням заявника надається виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.


Результати та способи отримання результату
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування
  • Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
  • Строк та вартість надання послуги

    Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
    • Документи подано особою, яка не має на це повноважень
    • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії
    • Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" стаття 17
    • Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг" 1-23
    • Наказ ЦОВВ від 09.02.2016 №359/5 "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи" за текстом
    • Наказ ЦОВВ від 18.11.2016 №3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"