Центр надання адміністративних послуг

Любешівська територіальна громада

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації)


Ідентифікатор послуги: 00057

Повна назва: Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації)

Інформація про послугу: Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи. Для такої реєстрації заявником подаються заява про державну реєстрацію переходу з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту та відповідний пакет документів. Якщо модельний статут є багатоваріантним, у заяві зазначається редакція модельного статуту, на підставі якого вона діє.

Строк: Протягом 24 годин після надходження документів, крім святкових та вихідних днів: 1 день (робочі)

Вартість: Протягом 24 годин після надходження документів, крім святкових та вихідних днів: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Протягом 24 годин після надходження документів, крім святкових та вихідних днів

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Районні, районні у місті Києві (у разі утворення) та місті Севастополі ради
  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
  • Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання
  • Виконавчі комітети сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://diia.gov.ua/services/perehid-tov-na-modelnij-statut
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://diia.gov.ua/services/perehid-tov-na-modelnij-statut

Хто може звернутися: юридична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про державну реєстрацію переходу з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту
  • Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи (для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента)
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи приватного права про перехід на діяльність на підставі модельного статуту
  • Структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства
  • Витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент

Умови і випадки надання

Заява про державну реєстрацію підписується заявником.У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.За бажанням заявника надається виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.Якщо модельний статут є багатоваріантним, у заяві зазначається редакція модельного статуту, на підставі якого вона діє


Результати та способи отримання результату
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації
  • Строк та вартість надання послуги

    Протягом 24 годин після надходження документів, крім святкових та вихідних днів

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Документи подано особою, яка не має на це повноважень
    • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
    • Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації
    • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" стаття 17
    • Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг" 1-23
    • Наказ ЦОВВ від 09.02.2016 №359/5 "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи" за текстом
    • Наказ ЦОВВ від 18.11.2016 №3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" за текстом