Центр надання адміністративних послуг

Любешівська територіальна громада

Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Ідентифікатор послуги: 00645

Повна назва: Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформація про послугу: Якщо організація роботодавців чи об’єднання організацій зареєстроване до 1 липня 2004 року і в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань немає відомостей про це, їх треба внести до реєстру. Для цього потрібно подати відповідну заяву до Міністерства юстиції України. У разі відсутності підстав для відмови, Мін’юст приймає рішення про проведення державної реєстрації і відомості вносять до Реєстру.

Строк: 15 днів (робочі); Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.: 30 днів (робочі)

Вартість: Безоплатне надання; Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 15 днів (робочі)

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 30 днів (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Територіальні органи Міністерства юстиції України

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява

Умови і випадки надання

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження.
Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.


Результати та способи отримання результату
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  • Рішення про проведення державної реєстрації
  • Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 15 днів (робочі)

    Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 30 днів (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації
    • Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку
    • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
    • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії
    • Документи подано особою, яка не має на це повноважень
    • Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України Про організації роботодавців, їх об'єднання, права і гарантії їх діяльності статті 10-15
    • Закон України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань статті 14-17, 25-28
    • Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» пункти 1-23
    • Наказ ЦОВВ від 23.03.2016 №784/5 Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи розділ ІІ
    • Наказ ЦОВВ від 09.02.2016 №359/5 Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи розділ ІІ
    • Наказ ЦОВВ від 18.11.2016 №3268/5 Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань підпункт 9 пункту 1