Центр надання адміністративних послуг

Любешівська територіальна громада

Державна реєстрація статуту територіальної громади


Ідентифікатор послуги: 00998

Повна назва: Державна реєстрація статуту територіальної громади

Інформація про послугу: З метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей представницький орган місцевого самоврядування може прийняти статут територіальної громади села, селища, міста. Статут територіальної громади підлягає державній реєстрації, що здійснюється територіальним органом Міністерства юстиції України.

Строк: 30 днів (календарні)

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 30 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Територіальні органи Міністерства юстиції України

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: представницький орган місцевого самоврядування

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про державну реєстрацію статуту територіальної громади
  • Cтатут територіальної громади у двох примірниках та на електронних носіях
  • Витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження статуту територіальної громади
  • Копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту територіальної громади, оформлена відповідно до законодавства

Умови і випадки надання

Реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім м. Києва), в тому числі статутів об’єднаних територіальних громад, утворених згідно із Законом України "Про добровільне об’єднання територіальних громад", здійснюється відповідними територіальними органами Мін’юсту, а статуту територіальної громади м. Києва - Мін’юстом за заявою, поданою представницьким органом місцевого самоврядування.Заява оформлюється за формою згідно з Додатком 1 до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад.У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.Прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг або шляхом подання їх до відповідних територіальних органів Мін’юсту.


Результати та способи отримання результату
  • Внесення відомостей про державну реєстрацію статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад, який ведеться органом, що здійснює реєстрацію статутів, за встановленою формою та оприлюднюються на офіційному веб-порталі цього органу
  • Один примірник статуту територіальної громади
  • Рішення про проведення державної реєстрації статуту територіальної громади
  • Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка
  • Рішення про відмову у державній реєстрації статуту територіальної громади разом з правовим обґрунтуванням невідповідності статуту або окремих його положень Конституції та законам України
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 30 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Невідповідність статуту вимогам Конституції та законів України

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" стаття 19
    • Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» пункти 1-23
    • Постанова КМУ від 27.07.1998 №1150 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад" пункти 1-8